Asistentka vedení nákupního centra Oaza

Správa centra nákupního centra OAZA hledá ASISTENTKU vedení společnosti.

Místo výkonu práce: NC OAZA Kladno, Správa centra, Arménská 3277
Pracovní úvazek: poloviční (PO-PÁ, cca 4 h/denně)
Smluvní vztah: pracovní smlouva na dobu neurčitou, dohoda o provedení práce
Ohodnocení: 9.000,- Kč čistého / měsíc
Nástup: 1. 6. 2019
Začátek pracovní doby: 8.00 - 9.00 h

Náplň práce:

-    administrativní podpora týmu (skenování, tisk, vyřizování pošty, telefonních hovorů, e-mailů, příprava podkladů pro jednání, správa elektronického kalendáře, …)
-    kontrola, evidence a archivace dokumentů
-    uvítání návštěv, uvedení do jednací místnosti
-    poskytování občerstvení pro návštěvy i vedení
-    aj.

Požadujeme:

-    čistý trestní rejstřík
-    středoškolské vzdělání ekonomického směru
-    min. 1 rok praxe na obdobné pozici v administrativě podmínkou
-    uživatelská práce na PC
-    samostatnost, pečlivost, spolehlivost
-    dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupovaní, týmovost
-    anglický jazyk/řidičský průkaz (výhoda, nikoliv podmínka)
-    bydliště Kladno a okolí

Své životopisy vč. fotografie prosím zasílejte na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..


Prosíme zájemce o pracovní místa v jednotlivých provozovnách, aby kontaktovali přímo zastoupení jednotlivých značek, viz seznam obchodů a služeb, kde jsou uvedeny kontakty.

Děkujeme za pochopení.

Obchody a služby